Aylaninannesi Kızlar bu otu yapıp da doğurmayan var mı? Dün sabah akşam içtim hiç sancı gelen giden yok 😐 doğuma gitmeden koydum hemen doğurdum diyenler vardı sanki🤔
Ebrarela_1963 Aylaninannesi sancın olsun diye degil zaten ☺️Sancıların başladığında okumalarını yapıyosun ve suya koyuyorsun ot açıldıkça rahmin açılcak ve dogumun kolay olucak aynı şekilde Doğumdan sonrada çıkarıcaksın ot kapanıcak aynı şekilde senin kapanmanda hızlı olucak
Berfin_kycn Aylaninannesi o ot doğurasın diye değil ki doğum zamanın geldiği zaman rahmin açılsın diye
Merve612506 Aylaninannesi sancı başlatmak için değil açılmaya yardımcı olmak içindir ben çok faydasını gördüm
Degisken Aylaninannesi herkes yazmış zaten. Ben otu aldım sancım gelince suya koycam. doğum başlasın diye hurma yiyorum hergün ahududu çayı bulamadım böğürtlen ve adaçayı içiyorum. Bende de hergece sancı var her sabah turp gibiyim:))
Aysiscim Canım sancıların geldiğinde koyacaksın otu ve dualarını okuyacaksın. Doğum sancıların başlayınca açılmaya yardım ediyor diye biliyorum