Ayse-gul Mrb kızlar inşallah ayın 20 snde doğuma gitcem duyduğuma göre doğum yapacak olanlara covid testi yspiliyomus bilgisi olan varmı genizden filan aliyolarmis testi yapmak için tirsiyom bu arada sezeryanla olcam
Blcns Ayse-gul hastaneden hastaneye değişiyor sanırım. Doğumum haftaya bir gün öncesinden gidip test yaptıracağız. Zorunlu
HafsaRumeysa Ayse-gul ben covid gecirdim zaten 17 temmuz da dogumum var ama tekrar yapalim falan demediler en son 11 haziranda ikinci negatifim cikmisti
Ahmet_zeynep 29 temmuzda sezeryan doğum var ve 27 temmuz da da covid testi icin çağırdılar özel hastane değil doģum yapacağım.hastane dogumevi