Herkes bir şey olmaz diyor. Herkes “vuruldum biraz ağrım oldu şimdi çok iyiyim” diyor. Birinizde sorgulamıyor..! Neden düzenli olan bebek hareketleri aşıdan sonra 3 gün duruyor diye..! Kızlar size bir şey olmuyor ama bebekler? Bana kızmayın ama lütfen biraz sorgulayın bu konuyu..!