Marly21 Doğum sırasında çok zorluğu yok ama sonrasında biraz zor.Özellikle ilk kalkışta ben çok zorlandım.Doğumdan sonra karnınıza bir kum torbası koyuyorlar ve orada saatlerce duruyor.Uyuşukluk geçince ağırlar başlıyor.Kum torbası da biraz baskı yapıyor.Ama bir kere ayağa kalkıp yürüdükten sonra her şey daha kolay oluyor daha hafif