Merhaba arkadaşlar bugün 40+1 oldum ama doğuramadım normal doğum istiyorum 39+4de açılma sıfırdı doktor 41. Haftaya kadar beklicez ilk gebelikte olabiliyor dedi. Kasılmalarım var ama sancı hissetmiyorum bebekte baya aşşa inmiş. Bu şekilde olup normal doğum yapan var mı.