Merhaba arkadaşlar. Öncelikle 19 haftalık hamileyim. Bir hafta önce İstanbul dışına çıktım gezi amaçlı 3.Gün kaldık orada gittikten sonra kasıklarımda ağrı başladı oturup kalkarken çok şiddetleniyordu ben de korktum orada doktora gittim. Doktor bebeğin Aşağıda olduğunu söyledi birde taş döktüğüm içinde idrar yollarım yüksek derecede enfeksiyon kapmış. İğne verdi pruton Progestan hap verdi agrı kesici ve antibiyotık verdi o gece eve döndüm ama gece boyunca adet sancısı ve sırt agrısı cektım bir de tuvaletim varmış gibi bir baskı sabah dayanamayıp doktorumu aradım ki doktorum Hiçbir zaman bebeğin aşağıda gibi bir cümle kullanmadı hatta yeri ve suyu çok iyi dedi her gittiğimde. Neysr aradım gayet normal karsıladı kullan ılaçlarını dedı üç gündür kullanıyorum ama kasık agrım hala devam edıyor özellikle kalkarken çok şiddetli oluyor. İlk gebeliğim çok korkuyorum birşey olacak diye şaşkınımda hiç birşey yokken boyle olmasına. Benım gıbı bu durumu yaşayan varmı yada yaşayıp atlatmış olan tavisyelere ihtiyacım var ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bebek tekrar yukarı nasıl çıkacak mesela ne yapabılırım hiç bilmiyorum öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏