Seldaaa__ bende ikili için gitmiştim tarama testi yapmadı doktorum ense kalınlıgı 4.2 Çıktı sonra ertesi gün cvs yaptırdık bi sıkıntı çıkmadı doktorun öneriyorsa cvs yaptır derim düşük tehlikesi var diyolar ama bebekde çok agır hastalık olamdıkça düşük tehlikesi yaşanmıyor korkma yani içini ferah tut %99 kesin sonuç veriyor