Canım bende 36+2 yim benimde sol kasığıma giriyor ağrı, ben erken doğum riski yaşamıştım o yüzden biliyorum o ağrı sancı ağrısı ama seninkini bilemem bir nstye girmen lazım bence. Ben süre tutuyorum düzenli değilse korkmuyorum günde 3 4 kere oluyor zaten şimdilik sıkıntı yok