6+2 ile başlayan serüvenimiz oglumla bugun Allah izin verirse kavusuyoruz kızlar. Devlet hastanesine gidiyorum Salı gunune kadar doktorum hıc catı muayesı yapmamıştı dogum hanede ebeler yapıyor diye izne ayrılmasından dolayı Baska doktora muyane oldum bayan kendisi catı muayesnı yapınca acılmam olmadıgının kemikli oldugu ve bebegın iri oldugu İcin sezeryan olacagımı soyledı. Bgun Allah izin verirse saat 09:00′da sezeryana gireceğim. Dualarınızı eksik etmeyin sizden ricam oğlumla ikimize🙏### ****