dseyma Kızlar, 15+5 deyim yaklaşık 1 aydır mide bulantılarım bitmişti hiç olmadı. Ama bu sabah yeniden safra çıkardım 🙁 sizce normal mi? Bu başka bişeyin belirtisi olabilir mi? Doktorumu aramalı mıyım?
Mnkse dseyma canım bulantın sabah oluyor ise bebek bizden beslenmeye başladığı için acıktığını böyle belirtiyormuş doktorum öyle demişti benim kahvaltıdan sonra geçiyor tabi yine de doktoruna danış derim
Nesomer dseyma bende tam düzeldim diyordum yeni baştan başlıyordu sanırım o bebeğin gelişimi ve hareketi ile alakalı çünkü benim testlerimdede öyle abartılı bişi çıkmamıştı birde olabildiğince aç kalma sabahın köründe bile miden bulansa kalk kraker felan ye canım
dseyma [bilinmeyen] geçen hafta idrar tahlili ve kültür testi yaptırmıştık ama bişey çıkmamıştı 🙁 endişelendim şimdi çok uzun zamandır olmayınca. Teşekkür ederim yine de
DidemYldrm Mnkse benim kahvaltı yaptık dan sonra oluyor canım hiç bir şey istemiyor son 3 ay kala böyle olmasaydı keşke ☹☹
Hcrksk Canım benim doktorum da ara ara böyle bulantıları ve kusmaları yaşayacağımı söyledi.mesela benim de geçmişti ama dün gece ben de çıkardım.gayet normal şeyler.bulantılarımız gidip gelecek sıkma canını
dseyma Hcrksk çok teşekkür ederim ya insan artık en ufak bişeyden bile şüpheleniyor kaybetme korkusu yüzünden 🙁