MerveAkty berra227 benim ilk aylarda iştahsızlık Cok oldu bide günlük yarım saat falan yürüyüş yaptim ondan sanirim
Zehra1905 berra227 bende 32+5 im hiç kilo almadım bebegimin kilosu da gayet iyi bugün kontrol vardi 2 kilo olmuş minnak kızım. Bebeginizin sağlığı yerindeyse çok takmayın bence
berra227 Mihre hani suyumuz da var ya ondan diyorum nasıl almıyoruz diye normal besleniyorum.bende bebek onu dengeliyor mu acaba
Prensesim2018 berra227 bende hic almadim 31 haftaligim ama bebegim iri biraz 12 gun onden gidiyor cok korkuorum erken dogum olur diye