Ben de 6+3 deyim. Dün az miktarda kahverengi lekelenmem oldu. Doktoruma gittim. Kesede ve bebekte bir sıkıntı görmedi, hatta kalp atışını dinletti. Ama her lekelenmeyi ciddiye almalıyız dedi. ProgestAn iğnesi vuruldu. Zaten hapını kullanıyordum. Leke geçti gitti. Haftada bir iğne vurulacağım. On gün rapor verdi. Kendimize çok dikkat etmemiz gerekiyor, ben lekelenmem olmadan önceki gün biraz uzun yürüyüp yorulmuştum. Diğer günler hiçbir şeyim yoktu. Hamile olduğumuzu asla unutmamalıyız.