Ehnr yazından hıçkırık olduğunu anlayamadım ama wc gitme sebebin bebeğin sürekli Pozisyon değiştiriyor sanırım, asagada oluncada idrar torbana basınç oluyordur o yüzden wc gitme hissiyatı oluşuyor. Karnım inip kalkıyor derken🙄 hareketleniyor mu eğer oyleyse bebeğinin hareketleri karnında turluyor 😁🌸