yorumcuanneniz Dagelanur1306 çokta erken sayılmaz korkma Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin insallah dua et bol bol
Betulaks Dagelanur1306 bende 35 haftalık doğum yaptım cnm fakat riskli gebe oldugum için ciğer geliştiriceler önceden yapılmıştı bana sen bozma morelini kuvozede girse hemen toparlar tam iyi oldugundada getirirler yanına haftan cok erken değil Allahın izniyle alıcaksın kucağına evladını oda hemencık toparlayacak zaten ☺️💐
Gulsahim Dagelanur1306 arkadaşımın bebeği öyle oldu kuzum 1 ay kaldı ve verdiler kucağına hiç üzülme Allah kerimdir yardır.. Biliyorum zor karnın doku gidip elin boş dönmesi ama.. Onun sağlığı için dayanmak zorundasın hepsi geçecek 😇❤️ sen yeterki endişe etme
Melmel35 Dagelanur1306 pazartesi günü 35+1de doğum yaptım küvezde benim bebeğim de, Allah şifa versin hepimize 🙏
Dagelanur1306 Betulaks Sâgol canım yorumuna böyle olunca moral oluyor inşallah kucağıma alırım bu hasret biter 🙏
Eyila Ben 33 haftalık doğum yaptım sıkıntılı doğum oldu üstelik tam bir ay küvözde kaldı şimdi çok şükür çok sağlıklı endişe etme bebekler sandığımızdan daha güÇlüler sen de en kısa zamanda alacaksın inşallah yavrunu dua et bol bol hepsi geçiyor sonunda
Dagelanur1306 Eyila çok sağol canım yorumun moral oldu banada inşallah bende senin gibi kucağıma alırım 🙏
Yaseminozel Dagelanur1306 33 haftalık doğdu oğlum 2 kiloydu bi hafta kaldı kuvezde şimdi 4 yaşında 🤲🏼🤗 korkma canım genel durumu ve kilosu iyiyse sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle 🤲🏼😘
kdry3737 Dagelanur1306 tam 35 haftalık sezeryanla doğurdum bebegin suyu bittiği için. 2 3 gün öfkesinden ciğer geliştirici kan takviyesi vs yapıldı. Sonrasında hafta sonu da doğuma girdim. Kuvoze falan girmedi 2 gece kaldık ciktik gaz çıkartmak için falan oda. Bebeğim gayet iyi şükür 2 ayını geçti şuan. Kilosuna bağlı benm ki 2680 doğdu şuan kilosu 4900 çabuk da toparlaniyolar Allahın izniyle korkmayin. Kuvoze girse de kilo alınca çıkartıyorlar. Yanı Allah korusun yaşamaz falan diye bi durum yok Allah ömür verdikce..