2 gün önce hastaneye kulak ağrımdan gittim orta kulak iltihabı oldugunu söyledi 10 haftalık gebe oldugumu söyledi ona göre ilaç veri parol kulak damlası ve antibiyotikyan yan etki yapmaz dimi dedim ona göre ilaç yazdım dedi hastaneden eve dönerken altım ıslancak kadar sıvı geldi ama sadece beyaz sıvıydı akıntı sandım ertesi günü oğlum 1 yaş hazırlıgını yapıyodum birden kanla karışık kahverengi sıvı geldi hemen hastaneye gittim eşimle kalp atışını dinletti yaşıyo içerde kan birikimi yok dedi ama düşük riskin var cinsel ilişki ve ağır iş yasak dedi ağır iş yapmıyorum oğlum var o biraz ağır dedim ilaç yazdı ve iğne verdi 1 kere düşük yaptım bu sefer de aynısını yaşarsam bebeğim büyük kürtaj olmak zorunda kalırım inşallah olmaz elimden geldiğince dikkat ediyorum bir tek oğlum zorluyo biraz bu aralar çok düşkünleşti bana kucaktan inmez oldu hayırlısı olsun inşallah ☹️ ilk defa böyle şey yaşıyorum çünkü oğlumdai hamileliğim o kadar rahattıki hiç hir risk yasak yoktu be bu sefer oğlumda var ondam biraz endişeliyim 😔