Umudum412 benim sezeryan oldu fakat hem kan pıhtılaşması hem de yüksek tansiyon sebebiyle erken doğum oldu 34 haftalık. O hastayla alakalı bir durum gerektiğinde normal doğumda yapıyor. Ama benim sağlık sorunlarım olduğu halde en detaylı bir biçimde son anına kadar takip etti. İlgilendi. Doktoruma minnettarım. Hiç bir şekilde yabancılık hissetmedim. Sanki evimizden biriymiş gibi. İyi ki Allah bizi onunla karşılaştırdı. Daha önceden ikiz 5.5 aylık evlatlarımı kaybetmiştim. Bu hamileliğimde keşfettim Amanullah beyi. Tavsiye ederim herkese. Gönül rahatlığî ile gidebilirsiniz..