Bende aynı şikayetle gittim doktora dün bir sıkıntı olmadığını uyuyor yada yorgundur falan dedi çikolata ye soluna yat dedi eve geldim hemen yaptım çok şükür yine eskisi kadar kuvvetli değil ama hafif kipirdamaya başladı sende ye istersen canım rabbim korusun bebislerimizi