Mervegcl Hanımlar kızıma Adel Nisa ismini koymayı düşünüyorum sizce nasıl? Beğendiğiniz isimler varsa bana da önerir misiniz🥰
Burcuruya Mervegcl canım isim çok hoş benimde bi kızım var ismi rüya öneri olabilir 😍 aslında kumsal koyacaktım ama nasip rüya olmak varmış şimdi erkek bebişime hamileyim ona isim arıyorum bende 🤔😃
Neslihankk Mervegcl Çok minnoş bi isim bence benim kızım olsaydı Efnan Pera koyucaktik 🍭 2.oğlum oluyo Baybars koyucaz 🥰
Gizem13 Mervegcl 2 oğlum var 1. Sinan 2. Eymen 3.ye hamileyim 22 haftalik kizim olcak imsallah isminide eslina koycaz allah nasip ederse
Mervegcl Burcuruya rüya ismi de çok naif..daha cinsiyeti belli olmadan bulmuştum bu ismi annemler biraz saçma bulunca moralim bozuldu 😕
Burcuruya Mervegcl senin gönlünden ne geçiyorsa hangisi daha çok yakışacak diyorsan bence onu koymalısın iyi düşünüp karar ver bence ama bu isim güzel saçma değil büyükler hep öyle zaten bakma sen 😊❤️
Ceren2906 Ben kızım Olursa Duha Sude Erkek Bebiğime İse Duhan Yada Araf Koymak İstiyorum Rabbim Nasip Etsin