EzgiOzarslan Aynılarını yaşadım tatlım. Boşuna ilaç içme. 16. Veya 18. Haftama kadar yaşadım hergün serum yedim. Çubuk kraker, okunmuş elma, ayran, leblebi, kuru ekmek söylenen herşeyi denedim ve sonuç 0. Sadece istifra ederken kendini çok zorlama öğürürken özel bölgeni kapat ayaklarınla çünkü ben açılma yaşamıştım o dönemde. Umarım çok geçmeden kurtulursun 🙏🏼