Niyetim içinizi karartmak değil ama kendi doğumumu merakla bekliyordum düşünüyordum nasıl olacak nasıl doğuracam ne yazıcam diye. İçimden hep kolay olacağını hissediyordum annemde kolay doğurmuş fiziksel özelliklerimiz resmen kopyası hep normal rahat bir doğum olacağını düşünüyordum taki kontrol için başka şehirdeki hastaneye gidene dek sırf takibimiz başlasın doğumum özelde olsun diye seçmiştim burayı. Bir hafta öncedende randevu alıp o günün sabahına kadar adet sancısı bel ağrısı tarzı karışık ağrılar çektim ki sonradan doğum sancısı olduğunu öğrendim. Neyse biz eşimle çıktık yola gidiyoruz ben gayet iyiyim. Nstye girdim sonra ultrason sonra çatı muayanesi oldum. Doktor nstdede sancı çıktığını kızıma iki kez kordon dolandığını iki cm açıklık olduğunu söyledi. Tabi ben şok geçirdim. Hiçbir hazırlığım yoktu çantam hazır değildi bebeğinkileri alıp gelmemiz iki saati bulurdu. O an o kadar fenalaştım ki dizlerim titriyordu.Bu arada çatı muayenesinde gayet canım yandı hiç nazik olunmadı on dakika sonra ikinci çatı muayenesi oldum dört cm olmuştu. Yatış verilmesi gerektiğini bu akşama kalmaz doğuracağımı söylediler. Ben ne biliyosam unuttum elim ayağım karıştı.Tabi muayeneden sonra nişanım geldi. Beni apar topar tahlillerimi yapıp doğumhaneye götürdüler.Ağlayanlar bağıranlar doğuranlar hepsi ordaydı.Lavman yapılıp damar yolu açıldı yatışım yapıldı.Bende seviniyordum dört cm açılma var benim sadece çok az belim ağrıyordu.Doktor çok iyi olduğunu söyledi.Bi yandan kayınvalidemler yola çıktı eşyalarımızı toparladı aldı bir buçuk saatte yanıma geldiler.Sonra ebe gelip suyumu patlattı ondan sonra dayanamaz oldum sancıları karşılayamadım nstdede kötüleştim kalksam olmuyor yatsam olmuyor 15 kez gelip muayene ettiler 7 cm dediler sonra 10 cm dediler ben bebek geliyor diye bağırıyordum ama dayanılacak gibi değildi çok sancım vardı 150 leri geçiyordu yıkıyordum ortalığı çatala çıkarttılar gücüm yoktu bi ara bıraktım ıkınmayı bebek bu şekilde bekleyemez dediler o kadar yorulmuştum ki gücüm kalmamıştı ama bişey olacak diye bağıra bağıra ıkındım sonrası bir rahatlamayla çekti çıkardı doktor bebeğimi Çok yoruldum çok ıkındım çok bağırdım olmayacak diye hissettim çok zor oldu benim için.36+6 da 2900 gram doğdu kızım. Sabah taburcu olacağız diye sevinirken ciğerlerinde problem oluştu. Hiçbiyerde küvez olmadığından 4 saat uzaklıktaki başka şehire sevk edildik. Lohusa halimle ambulansta küvezdeki kızıma baka baka geldim ememiyordu ağlıyordu kendimi çok kötü hissettim yolda bi ara durdurup emzirmeye çalıştım olmadı altını değiştirip yola devam ettik çocuğum mahvoldu resmen hastanede küvez yoktu damar yolu çıkmış eller hep iğne izi üstü başı kirlenmiş öyle gördükçe kahroldum hastane vardığımız an yoğun bakıma alındı meğer ciğerleri oksijen alamadığından ememiyormuş şimdi küvezde serumla besleniyor ben sizlere hastane odasından yazıyorum uyuyamıyorumda okuduğum o kadar pozitif doğum hikayesinden sonra kendiminki hiç hoş gelmedi yine şükür diyorum inşallah kısa zamanda toparlanacak kızım kaç dikişim var bilmiyorum üç dördü geçkin ağrım var sütümü sağamıyorum şimdilik gelmiyor İsterdimki güzel olsun örnek olsun ama çok zormuş kızlar anne olmak ona baktıkça içim acıdı öyle üzgünümki iki gündür hiç yatmadım Sizlerden dua bekliyorum inşallah sizler güzel bir doğum geçirirsiniz ben ve benim gibilerde evlatlarına kavuşur sağlıkla.💕