Sena1k ben Pendik’te halil mesuta yaptırdım canım çok çok memnun kaldım 390 tlydi. Perinotolog değil ama yurtdışında eğitim almış 4 yıl falan dereceleri var alanında doktoruma sormuştum radyolog ama gitsem olur mu gidenler çok memnun kalmış dedim o da gidebilirsin illa perinotolog olmasına gerek yok Halil bey iyi bir doktor dedi bende gittim.