Deletedmom414 ben geçen hafta gittim. Medikalpark göztepe, barış akdemir. Biz de genetik kalp hastalığı var. Çok şükür bende yok. Ama kalbim son zamanlarda günde bir kaç kez çok şiddetli kasılıyordu. Ben de jinekoloğuma söyledim, kalp doktoruna yönlendirdi. Temiz çıktı şükür🙏🏻 Ekg ve eko çekildi. Doktor çok iyidi bu arada.