Bende idrar yolu enfeksiyonu çekiyorum sarı akıntılı hemde doktor antibiyotik birde Ovül verdi ama antibiyotiği korktuğumdan çok içemedim ama Ovül bir pakette 2 tane oluyor 3 gün arayla kullanıyorsun benim ki biraz geçti gibi ama hala var tekrar kontrole gitmem gerekiyor sanırım