Busradonmezus 36 haftalik olduk halen karnım yukarda. Doktora göre makat gelişi degil ama iki yumruk var sanki gogsumun altında ne zaman iner karnım acaba
ek-istanbul Busradonmezus ben 38 olacagım yarın hala daha yukarıda. Ama anneminde öyleymiş bendede kardeşimde de doğumun olacagı gün inmiş benimde öyle sanırım🤦🏼♀️