Masalmasal canım ben en başta Ertuğrul ismini çok istiyordum eşimle konuştuk koymaya karar verdik ama açıkçası esimin o isme çok isinmadigini hissettim konuştum bu konuyu kendisiyle dedim senin istediğin isim neyse ben kabulum çünkü adam istemese bile benim olsun dediğim isme sesini çıkarmadı saygı duydu oda Ediz ismini cok istediğini söyledi benimde kulağıma cok hoş geldi kabul ettim Ediz ’im bugün 18+5 🥰