Hatemyavuz benimde ilk dogumum ve şuan normal görünüyor ama hemoroid den dolayi normal yapamiyicam herhalde. Ne sancı ne açılma yok bide suni ile denemek istiyor doktorum ilerleme olmazsa sezaryena dönmekten korkuyorum. İkisine birden dayanamam diyorum. Bebisimde biraz küçük. Senin sancı açılma gibi belirtin varmi acaba?