Burcualya Merhaba arkadaşlar 37+4 günlük gebeyim bugün sancım var diye dr gittim 1 cm açılmam olduğunu ve eve gidebileceğimi söyledi sizce ne kadar sürer hiç bu durumda olan var mıydı ?
Cigdemveminik Burcualya bnde 36+6 yım bnada bugün 1 cm açılma var denildi ama nstde sancı çıkmadı bnde bekleyeyim burda 🤗
perihankrkya Burcualya bana da bugün 1cm acilman var dedi ve sancı çıktı oğlumda ciğer geliştirici iğne vurdurttu bana . Uygulamaya göre 36 yim ultrasona göre 37 ne zaman doğum gerçekleşir bilen var mı
Burcualya Cigdemveminik Bazıları 10 gün bekliyormuş bazıları ise o gece doğum yapıyomuş yürüdükçe sancım artıyo hayırlısı olsun hakkımızda☺️
Erolbsr Bende 34 oldum, vajinamda cok agrım var 10 dkka kıbırdatmıyor bile beni acaba benmde mi acılmam oluyor. Nasıl Bi agrınız var sizin
Essii Bende 35+4 oldum bebegimiz baş geliş durumda ve 2 dündür regl sancısı gibi agrım var, yalancı sancılar diye doktora gitmiyorum, gitmeli iyim?
perihankrkya 36+1 im bende 1 cm acilmam var bebe de sancı çıktı. Bellerim ağrıyor kaşıklarım a sancı girip girip çıkıyor galiba dogurucam ya
Cigdemveminik gizemgorgulu girmiş sanırm ama açılma ilerlesn sancı olsn diye plates topnda egzersiz yapıyorm dünden beri inşallh devamıda gelir 🤗 sende doktoruna sorp yapabilrsn
Tortilla Kızlar ben 36 yım hıc bı agrım sızım yok agırlasmadım da neden boyle hıc dogurcak gibi degılım acılmam olmaz mı ki boyle okudukca tedirgın oluyorm
Burcualya Sinemin benimde tam tersi ayağa kalktığım da daha çok sancım oluyo sadece sancı da değil börek ağrısı kasık ağrısı karın ağrısı ne ararsan var 🤦🏻♀️