Huzursuz bacaklarim ve uykulu gozlerim ile ben de burdayim, 8+1 evi turluyoruz geceleri. Bacagimi koltuga dayayip egilmeden hafif hafif gerdirmek iyi geliyor. Bir de aksamlari yuruyuse cikip bacaklari iyice yormak. Yuruyusu az yaparsam gece ayaktayim butun evi turluyorum sabaha kadar. Aldigim multivitaminde magnezyum var, soda da iciyorum ama ne çare