Glcndnz21 benim öleydi ilk gebeliğimde hatta plasenta çevresinde kanama da oluşmuştu Başka bi dr bu aydan sonra artık düzelmez bundan sonra hep yatarak geçirmek zorundasın demişti
Sonra kendi doktorum %99 düzeleceğini we stres yapmamam gerektiğini, bu süreçte sadece kendimi çok yormadan normal hayatıma dewam etmem gerektiğini söyledi
bir sonraki ay gittiğimde gerçekten plasenta Yukarı çıkmıştı we hiç bir sıkıntıda yaşamadım