Denim ben 28 günde bir mutlaka olurdum ben evlendiğim andan itibaren iki yıl boyunca hapla korudum o zaman da 28 günde olurdum bıraktım zaten 3 ay adet gördüm o üç ay da hep 28 günde oldum 4. Ayda zaten ben kaldığımi anladım ama acele etmek istemedim sonrada 3 test birden yaptım yanılma payı olmasın diye üçün de se direk pozitif çıktı :)