Selam tatli annelerimz 😍… heyecanla bebeklerimizi beklerken burdan hrp danıştıgim bir konu vardi. Beslenme. Plasentamiz uzun oldugu icin beslenme zordu. 39+5 olduk bu gece ve 3 kilo 100 g olduk. Bu bizim icin büyük bir ilerleme inanin 🙏.. Teşekkür ederim burdan yazanlara. Kaşarlı yumurta nesquik havuc suyu meyve ceviz badem tavuk et ıspanaga ağırlık verdim. Sadece miktar beni düşündürdü 🤷.. nekadar tüketmek lazm🙏bu önemli gerçekten. Son günler hurmaya agrlık verdim. Semiz avakado yumurta kesinlikle kahvaltiya ekliyirm. Farklı tatlar yiyorum sürekli. Bakalm sonucuda yazıcam burdan. Çünkü benm gibi beslenme sorunu yaşayan çok anne var. Rabbim hayrli ve sağlıklı doğumlar nasip etsin hepimizi 😘❤🌞🌈