Bende Kızıltepedeyim ve cihanpole gidiyorum ilk mem erjana gittim hiç ilgilenmiyordu eşimin taburunda eşime mem erjana gitme benim çocuğumun kolunu kırmış doğum yaparken demiş bizde korktuk hemn doktor değiştirdik 4 defadır da Bülent hocaya gidiyoruz ve gerçekten Allah razı olsun çok iyi ilgileniyor bütün sorularına samimiyetle cevap veriyor çok memnunum şuan diğeri zaten doğru düzgün ilgilenmiyor bile ilk ona gittiğimde bebeğimin kesesini görmedi sonra kan testi yaptı bana bilahare baktı o zaman gördü keseyi😂😂