Hamileligim 3 ve 4 uncu aylarinda kese asagida oldugu icin dusuk tehlikem vardi .ayni zamanda kanamam da devam ediyordu.doktor tarafindan surekli gozetim altindaydim.tuvalet disinda kalmiyordum.ayni zamanda gunde 2 kez dusuk ignesi vuruldum ve hap kullandim.5 inci aydan itibaren hersey cok sukur normale donmeye baslamisti.artik 35 haftamdaydim .bundan 28 gun once gece 3 dakikada bir karnimda kasilmalar olup,ardindan kasiklarima sanci giriyordu.ertesi gun doktoruma gittik kendisi nts ye sokmadan Rahim doguma hazirlaniyor,normal deyip beni tekrar eve gonderdi.doktordan eve dondugumde aksam 9.5 civarlarinda icimden sicak biseyler akmaya basladi .ayaga kalktigimda suyumun heryere bosaldigini gordum.evde tektim ve inanilmaz korkmustum.hemen doktorumu aradim hemen hastaneye gecmemi dogumun baslamis olabilecegini soyledi . evden direkt hastaneye gectim .esimle hastaneye 10.30 da vardik.acilma olup olmadigina baktilar 1 cm aciklik oldugunu soylediler ve yatisimi yaptilar.surekli suyum geliyodu.korkumun ustune daha fazla korku eklenmisti .aksam 10.3 dan sabah 5 e kadar inanilmaz sancilar cektim.odamda artik sanciya dayanamiyacagimi soyleyerek bagirdim.ebe doktoruma danisarak epidurale karar verdi.busaat araliginda acilma sadece 2 cm idi.epidurali vurduklarinda butun sancilarim dindi.inanilmaz guzel bi sey,sonuna kadar tavsiye ediyorum.sanci cektiginize kesinlikle degmiyor.sabah doktorum geldi acilma ma tekrar baktiginda 10 cm acikliga ulastigini dogum haneye gecmemiz gerektigini soyledi.fakat epidural dugmesine o kadar basmisimki ikinma hissim bi turlu gelmiyordu.saat 8 den 11.15 e kadar 10 cm aciklikla bekledik.benim yaptigim hata yuzunden dogumum yaklasik 4 saat gec ve zor oldu.11.15 Catala gectim.5 dakika da bir ikinma hissiyatim geliyo fakat ben bi turlu yapamiyordum.sancilar inanilmaz canimi yakiyordu.doktorum ve ebeler ikinmami duzgun yapmadigim surece bu dogumun gerceklesemeyecegini soylediler fakat ben bi turlu yapamiyordum.oglen12.12 ye kadar inanilmaz zor bir sureci dogumhanede gecirdim.
Doktorum nts sonuclarina bakti ve kordonun dolanmis olabileceginisoyledi.bunu duydugumda cok korktum ve butun var gucumle ikinmaya basladim .ve artik saat 12.12 de guzel melegimi dogurdum.sanki tekrar dogmus gibiydim.kisa ozet gectim.insallah aciklayici olmustur.