symslmz ya bende dün gittim 6+2 idi vajinal muayene oldum , minicikte olsa bebeği gördük ama haftama göre sanki küçük yavaş gelişim göstermiş dedi haftaya tekrar gideceğim , 8. Haftaya kadar kalp atışı duyumazsak sonlandırmak zorunda kalacağız dedi . 😞 üzüldüm biraz .