Yavrusununannesi___ Hemde hepsini.Aynı senin gibiydim.Hastayım her yerim ağrıyor ölcem diye korkardım.Dışarı tek başıma asla çıkamazdım.Ya bayılırsam ya kalp krizi geçirirsem diye düşünürdüm ve daha nice korkularım vardı.Hepsi geçti inan bana.Tek yapman gereken anlaman ve inanman.Kitabı okuduğum günün gecesi uykuda en ağır atak yakaladı beni.Gözümü açtığım an sadece güldüm.Aklıma ne ölüm geldi ne bağırmak.Önceden olsa odadan odaya koşar eşime yapışırdım ölüyorum hastaneye götür diye.Sonra bir daha da asla olmadı.