Arkadaşlar bugün doktora gittim çok fazla değil ama bebek eşinde kireçlenmeler var tuzlu yeme felan dedi ne demek bu dedim birşeyler anlattı. Böyle bir durum yaşayan var mı bebeğin gelişimde bir sıkıntı yok nst girdim şükür onda da bir sıkıntı yok bu ilerisi bir durum için bir sorun teşkil eder mi acaba