Kizlar bugun doktora gittim uçağa binmek için rapor almaya, raporu verdi fakat ısrarla şeker testi de yap dedi şuan 25+1 haftaligiz fakat ben saat 11 gibi kahvaltı yaotim kan ilacı içtim pekmez yedim. Saat 16:12 de kan verdim sonra glukoz şurubunu içtim,1 saat sonra tekrar kan verdim. İlk kan sonucum=82 fakat ikinci kan sonucum=140 çıktı ve doktor şekerin sınırda biz bunu pozitif kabul ediyoruz dedi,3 gün sonra 100 gramlık bir şeker testi yapalım dedi. Sizce o kadar yemek falan yedim ettim hazırlıksız gittim ondan öyle çıkmış olabilir mi?
100 gramı yaparken gece 00.00 dan sonra bişey yeme içme dedi sabah da aç gel yapalım dedi olmadı diyetisyene görün direk dedi.
Aklım karıştı lütfen yardım🤲😕