drn5410 Deren_21 doğum sancısı belden kasıklara doğru düzenli olarak vuruyor diye biliyorum canım nişanın geldi mi?
Aylaninannesi Deren_21 belden kasıklara doğru olması lazıö çünkü rahime giden sinirler belden rahime iniyor, o sebeple belden girerse endişelenin
Hta Deren_21 bende 38 1 oldum bndede sanci var bir haftadir adet sancisi gibi kasiklarim agriyo bebis geliyo sandım dr dogum sancisi dgl dedi nstde de sancim cikmadi hic bir belirtimde yok zaten dr normal o agrilar dedi
Deren_21 drn5410 aşkında benimde tam olarak öyle oldu kasıklarına vuruyordu bir süre böyle devam etti merdiven yürüdüm yürüyüş yaptım şuan sadece hafif agrilar giriyo belime nisan yada suyum gelmedi daha
drn5410 Deren_21 doğum sancısı düzenli bri şekilde artması lazım pozisyon değişince yada hareket edince geçmez diyorlar düzenli ise doktorunuzla irtibata geçin direk
vess_24 Benim de 10 gündür hem adet sancıları gibi sancılarım oluyor arada hem kasılmalarım oluyor hem belden kasıklara vuran ağrılarım oluyor düzene girmedi bi türlü ama gün boyu hep ağrılarım var ya gelsin artık