Herkese iyi akşamlar. 23 haftalık hamileyim ilk defa bugün idrar yaptıktan sonra peçeteye kan geldi hemen doktora gittim fakat şükürler olsun ki hiç bi sorun çıkmadı. Rahim ağzı kapalı boyutu ideal bebek sağlıklı Arada böyle kanama nedensiz olabilir dedi. 3 gün önce enfeksiyon için fitil kullandım o yapmış olabilir mi diye sordum hayır dediler böyle bi durum yaşayanlar oldu mu acaba