Öncelikle rabbim bütün hamile arkadaşlarıma kardeşlerime sağlıklı sıhhatli bebeklerini kucaklarına almayı ve sağlıklı doğum yapmayı nasip etsin inşallah şimdi gelelim benim doğum hikayeme hamileliğim boyunca burda bende hikayeleri okuyup kendi doğumumu düşünürdüm ve hep yazmak istiyordum ama doğumdan sonra bir türlü vaktim olmadı ancak vakit bulabiliyorum 10 mayısta anneler gününde kızımı kucağıma aldım çok şükür 🙏 hamileliğim çok güzel sağlıklı geçti çok şükür 🙏 Allah herkese benim hamileliğimi nasip etsin çünkü sadece karnım büyüdü hamileliğime dair gayet sağlıklıydı ama psikolojik olarak aynısını diyemeyeceğim çünkü 21. Haftaya kadar her şey güzeldi detaylı ultrasonda doktor kalpte parlaklık olduğunu söyledi bunun ne anlama geldiğimi söyledi ( kromozal anomoli belirtisinden bir taneymiş ) ama tek başına bir şey ifade etmediğini söyledi aynı zamanda ama ben o hamilelik psikolojisiyle bunu baya büyüttüm ve hamileliğimin geri kalanını kafayı buna takarak geçirdim maalesef ama gece gündüz dua ettim hamileliğimin 39+5. Haftasında akşam sancılarım başladı saat 7 de başladı dakika tuttum yarım saatte bir geliyordu sancım düzenliydi sonra sancı süreleri azalmaya başladı şiddetide gitgide artıyordu iyice arttıkça sıcak duşa girdim ( kesinlikle tavsiye ediyorum sancıyı azaltıp açılmayı artıyor ) duştan çıktığımda sancı geldiğinde çömeliyordum geçince kalkıyordum ( açılmayı artıran bir diğer hareket ) tabi herkesin vücudu Farklı ben doğaçlama sancı geldikçe açımı sindirmek için bu hareketleri yapıyordum çünkü sabit duramıyordum illa hareket etmem gerekiyordu neyse sancılarım artık dayanılması zorlaştıkça hastaneye gittim ebe muayene ettiğinde tam açıklıktı ve direk doğumhaneye aldırlar beni tabi doktorumda hemen geldi doğuma girdim doktor gelene kadar ebeyle ıkınma ısınmaları yaptık ve doktor geldiğinde tek ıkınmada kızımı kucağıma aldım çok şükür 🙏 anneler günü sabahında kızım doğdu çok şükür 🙏 uzun oldu ama atladığım eminim çok yer olmuştur neyse tekrar herkese sağlıklı doğumlar dilerim