civcivimmm yalancı sancılarda olabilir yada fazla yorulduysanız onunds etkisi vardir.
Bende 31+1, bende arada baski hissediyorum bugün doktor bakti başı asagıda dedi sanci vb yok ama bazen taş gibi oluyor karnim ve iki gündür altta baski yapıyor deminde oldu uyumusum gecti bende korkuyorum erken dogumdan falan ama öyle bi durum yokmus.
Uzanın takip edin geçer gecmezse gidersimiz doktor yalanci sancıda olabilir bilemiyorum