1zeynepelif 67380ipek bende kullandım canım geçti sonra yine tekrarladı. Maalesef sürekli oluyor. Ayaklarını üşütmemeye dikkat et. Bol su iç vs bunlar biraz da olsa çözüm oluyor
Sfk 67380ipek ben de aynı durumdayım 3 kere antibiyotik kullandım geçmiyor yıldım artık. Tekrar gidecem idrar kültürü alacam dedi bakalım.
67380ipek Seymakzltp pki geçtimi kullanınca 1 sefer kullandım geçmedi 🙄sürekli serum yiyorum hemde bol enfeksiyon var bidaha antibiyotik verdi
Mina00 67380ipek enfeksiyonda lökosit ve eritrosit değeriniz kaç acaba bende de var enfeksiyon tedirgin oljyorjm
Merveshah 67380ipek ben iki kere ilac kullandim sonra serum da etki etmedi en sonunda doktorum igne verdi 10 kullandim sukurler olsun ki bitti hamileligimin 4.ayindan beri rahatim cok sukur 🙏🏼
OzlemBigk Haftamdayım ilk günden beri idrar yolu enfeksiyonuyum asla geçmiyor 3 kere B grubu antibiyotik kullanmak zorunda kaldım değerlerim çok yükseldiği için ama yok geçmiyo yani pes ettim
67380ipek OzlemBigk bende canm 2 sefer kullanyrm sürekli serum da yiyorum 3 ltreden fazla da su içiyrm🙄
OzlemBigk 67380ipek senin ne kadar kaldı doğuma? Bu idrar yolu enfeksiyonu hamileliğin doğal süreciymiş doğurunca geçecekmiş 3 haftam var bekliyorm napıyım
67380ipek Mina00 [url=https://hizliresim.com/jy9jRi] canm böyle çıktı Bi kurtulamadım doktorum idrar kültürü istedi salı çıkıcak sonucum bakalm sürekli serum yiyorum 2. Antibiyotik başladım Bi kurtulamadım 🙄
OzlemBigk Mina00 lökosit 35 eritrosit 9 çıktı son tahlilde benim bu idrar yolu enfeksiyonundan dolayı idrarımdan kan gelmişliği bile var ama dayanıyorum işte
Mina00 67380ipek Bende bol lökosit falan yazmıyor canım lökosit 53tu galiba öyle yazıyor ama korkuttu sağlık ocağı doktoru pazartesi kadın doğum doktoruna gidecem inşallah sorun yoktur da
Merveshah Merveshah on gun boyunca kullandim olcakti bence gecmiyorsa doktorunuza sorun bende ilk basta cok tereddut ettim simdi sukurler olsun diyorum
67380ipek OzlemBigk yok canm malesef henüz hissetmedim 🙄keşke hissetsem kızım çok nazlı doktor 25 e kadar yolu var diyr