Mybabyizmir Böyle karın alt bölgemde değişik bı agri var. Sertlik gibi şişlik de diyebilirim. Aynısını yaşayan var mı ?
Ozdmrkbraa Mybabyizmir kuzum o haftalar da normal bebek kanaldan geçip keseye yerleşiyor bol bol dinlen ağır kaldırma yukarılara uzanma kendine dikkat et 🌸
Mlkkkkkkk Mybabyizmir canim eger canindan can koparir gibi sancin yoksa (Allah korusun apandisit falan gibi seylerde ihmal etmeyin) boyle alt karinda batmalar, hafif orta agrilar, anlik girip cikan sancilar cok normal.
Mybabyizmir Ozdmrkbraa Mlkkkkkkk 5. Haftam çok ağrılı geçti dik bir şekilde ayakta duramiyordum. verildiğinde aşırı ağrım oluyordu bıçak saplanır gibi. 6.haftaya girdigimde ağrılarım azaldı. Normal hayatıma döndüm diyebilirim. Ama ev işi vs yapinca herhalde sanırım yorgunluktan da ağrıyor olabilir .
Ozdmrkbraa Mybabyizmir mutlaka öyledir kuzum ben 15+1 deyim bazı anlar bende de oluyor Artık belimde daha çok ağrı var ama dikkat et çok yorma kendini