11 haftalık hamileyim benim de kanamam oldu ama sizdeki gibi değil kahverengi şeklinde geldi.Hastahanede yattım 2 gün bizde de doktor bebekte sıkıntı olmadığını söyledi şuan çok şükür iyiyiz hiçbir sıkıntı yok sizde korkmayın inşallah herşey yoluna girer.