SilaTR Bol su içmek dışında bildiğiniz başka bir yöntem var mi? Ilki kimyasal gebelikti test yaptırmadım ilkler de sık oluyormuş diye ama ya varsa diye aklımı kurcalıyor açıkçası gebelik oluşursa test yaptırcam öncesinde önlem almam mümkün mu?
yasemin333 SilaTR önce test yaptır varsa önlemini al sonra gebelik planla canım.Çünkü varsa hamile kalmadan önce coraspirine başlatıyorlar.
Anneolmayahasret SilaTR maalesef önlenemez canim pihtilasma varsa gebelik boyunca igne kullanman gerekcek. Coraspirini dr mi baslatti kendinmi basladin
Deletedmom281 SilaTR ✅Trombofilinin kan sulandırıcı kullanmak ve ideal kiloda olmak dışında bir çözümü yok
SilaTR yasemin333 ben simdiden basladim corasprine her gece yatmadan önce içiyorum test yaptırcam mutlaka aynı üzüntüyü yaşamamak icin🙏
yasemin333 SilaTR aynen ben de kürtajdan sonra yaptırdım 3 ay korun demişti doktor zaten o süre içinde sonuç çıktı.
SilaTR Anneolmayahasret kimyasal gebelik olunca kendim başladım bebe asprini olduğu için bir zararı olmaz diye düşünüyorum
SilaTR Anneolmayahasret ilki kimyasal gebelik olunca içime ateş düştü zaten gidicem doktora inşallah kendi husnukuruntum olur 🙏🙏
yasemin333 Mucizemmbenim ben eğitim ve araştırma hastanesinde kadın doğuma gittim bir düşüğüm var normalde ama 3 tane dedim yoksa yapmıyorlar çoğu yerde testi o doktor da tıbbı genetiğe yönlendirdi orda doktor sorular soruyor sana yazıp çiziyor gün veriyor kan vermeye geliyorsun eşinle bir aya kalmadan çıkmıştı sonuçlarımız