civcivimmm Önerebilceğinizz bi sayfa var mıı hani şu yıkanabilir ince olanlardan ölçüye göre kestirebildiğimizz halılardan istiyorumm yaptıranınız var mı 🌺
Aygul01 civcivimmm bende isimli istiyorum epeydir güzel bi yer arıyorum ama belki bu posta birsey çıkar bekleyelim ☺️
Csnsu civcivimmm bende bende filli güzel dikkatini ceksin bi halı istiyorum hala bi sayfa bulamadım bekliyim surda😇
civcivimmm Aygul01 belki birileei yazar 🙈 ben iki sayfa buldum güzel şeylerde var ama ben kendi odama göre bulamadım istediğim gibi ondan öneri istiyorum ama sana söyliyim benim bulduklarkmı bak sen kendine göre bulursun belki 🥰 biri kugucarpet diğer sayfada cicihalitasarim
zeyzey95 Aygul01 ya bende isimli istiyodum ama çok kişi bebeğin isminin üstüne mi basıcan yere mi sericen falan dedi vazgeçtim bide dini bi isimse daha kötüymüş
civcivimmm Aygul01 Csnsu zeyzey95 kızlar baktımda çoğu önerilen sayfaya falan çok fazla fiyat veriyolar sonra bi n11 gittigidiyora falan bakayım dedim çok çok uygun instagrama göre isterseniz sizde oraya bakın
Dsg Aygul01 civcivimmm ben fon perde avize yastık nevresim halı özel tasarımlı istersenşz de beğendiğiniz modele göre cicihalıtasarımdan yaptım yumuşacık halısı çok memnun kaldım bi bakın derim
Csnsu civcivimmm ish canım istgramdan bakıyorum sayfalara öğretici bi halımı olsun figürlümü kararsiiizim daha😅😇 yatağınıda bugun aldık 8 aya gircm artk yetiştiremicem diye bi korku bastı beni
civcivimmm Csnsu benimde bugün odası geldi halımoz vardı aslında uyumluyduda ama malesef büyük geldiği için yeni almamız gerekçek 🙈
Merdgn civcivimmm Chilai home’dan aldım çok güzel geldi yıkadım hiç bişi olmadı da. Ama ölçü ayarlama için bişey diyemiyorum 🤷🏻♀️
Minikheyecan Evmila. Com dan hem yastık hem halı siparişi etmiştim geçen sene cok memnunum hala. Antialerjik antibakteriyel halılar. Temizlemesi kolay ve bana hiç sorun, cıkarmadı
Ozgeniss https://instagram.com/mekta_home?igshid=1p6fh081tjg0c Ben bu sayfadan hali ve Perde aldim cok memnumun fiyat olarakda oldukca uygun
Aygul01 zeyzey95 bende onu çok düşündüm ama ne bilim.. benim koyacagim isim dini isim değil kuranda geçmiyor yani belkide onun rahatlığı…