Burcu0734 Merhaba, ebebek ten anne yanı beşik beğenmiştim ama web sayfası hacklendiği için tekrar bakamıyorum. 29.cu haftaya girdik artık almam gerek🙈 deneyimli olan anneler ve bu tarz beşik satın alanlar Farklı site önerebilir misiniz rica etsem? Hepsiburada sitesinden ve trendyoldan araştırdım kararsız kaldım 🤷🏻♀️ 😥 linkleri paylaşıyorum https://ty.gl/r9gygc6 https://www.hepsiburada.com/babycom-dogal-ahsap-boyasiz-anne-yani-besik-60-x-120-cm---tekerlekli-besik-p-HBV00000SKPSR?magaza=Baby+Tech
Dmlyldz Burcu0734 bende bunun küçüğünü aldım unlar gayet güzel bence. Sizin aldığını iz bu beşiği 3 yaşa kadar kullanabiliyor diye biliyorum benimki daha küçük çünkü ben oda takımı ayrı aldım. Eşim öyle istedi. Bu resmini koyduğunuz beşik için mağazadan da bakmıştım çok güzel alabilirsiniz bence ☺️👍
Ececik07 Burcu0734 ben bunları hiç önermiyorum chicconun next2me var anne yanı yatarken yanımda otururken salona taşıyorum üstelik çok yer kaplamıyor seyahate götürebiliyorum ahşap olduğun da döneceği zaman gidip kafasını vurur elini vurur bebeğim 3.5 aylık şimdi dönüyor ama yumuşak olduğu için farketmiyor
Burcu0734 Babyy1S güzel günlerde kullanın 😇 içerisindeki yatak ve nevresim takımından memnun kaldınız mı peki 🧐
Tstnptt Burcu0734 evet cnmm baya alıp memnun kalan vardı hemen ertesi günde kargoya verildi bakalım pazartesi gelir herhalde
Babyy1S Burcu0734 nevresim takimi değil cikarip yikanmiyor disina nevresim geciriliyor dikili yani.ben kendim ekstra dan alicam ama güzel begendm ben yatak sünger içine göçmüyor bu fiyata göre kullanisli bir beşik
Dmlyldz Burcu0734 evet benimki öyle küçük olandan. Oda takımı almasaydım bende sizin resimdeki attığınız gibi alacaktım
Deleted5544 https://www.hepsiburada.com/baby-bee-dogal-anne-yani-besik-pembe-60-x-120-cm-p-HBV00000HIHBG?magaza=Hepsiburada bunu kullanıyoruz çokta memnunum tavsiye ederim
Minikheyecan Burcu0734 bu nesilleri. Kullanışlı olduğunu düşünmüyorum tabi tercih meselesi ama ben chicco, next to me almıştım ilk bebegim de elim ayağım oldu her yere götürdüm taşıdım onu bebegim huzurla uyuyordu yerinde. Bence bir düşünün derim.
Minikheyecan Ayrıca oğlum 19 aylık simdi ise top havuzu olarak kullanıyoruz. İkinci, bebeğim doğunca da yine ona kullanacağım ve cok, sağlam evladiyelik resmen
Aysenur54 https://www.google.com.tr/search?q=bambino+be%C5%9Fik&client=safari&hl=tr-tr&prmd=sivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjp1-mJhcHqAhWSsnEKHQS7CrMQ_AUoAnoECA8QAg#imgrc=6KerC5b-DNzYjM Biz bunu aldık
Imfromlastnight Bende sizinkinin tarzında heyner markasından aldım. Daha gelmedi. İnşallah düzgün birşey çıkar