kızlar korkulacak bişeymi doktorum düğün izninde aramak istemiyorum bi kaç haftadır dokunup az sıkınca çıkıyodu ellemedim hiç elleme erken doğuma bile sebep dediler ama şuan tişörtümü ıslatıyo yatarken falan çok erken değilmi ilk gebeliğimde hiç yaşamamıştım