mfrb1 Selam kızlar, bugun detaylı ultrasonda doktor bebeğimiz de aksesuar parmak oldugunu söyledi altı parmak değil anldıgım kadarıyla doğumdn sonra hemen cerrah alır onu dedi ama başın gelen oldu mu acaba
ozgeya mfrb1 benim bebeğim değil fakat yeğenim o şekilde doğdu. Serçe parmağının yanında sadece damarla bağlı olan bir parmak daha vardı. 3 günlükken küçük bir operasyonla alındı. Herhangi bir sıkıntı olmadı.
Babyveannesi mfrb1 benim kardeşimin 6 tane parmağı vardı doğum sonrası ufak bi operasyonla alındı sıkıntı olmadı