nil_sugra Ecem2020 ilk oğlumda concord neo kullandım çok memnundum. Şimdi de mima xari düşünüyorum ama mima zigi de olabilir.
Ecem2020 Taze-anne peki jacinci hafta da almalıyız ben 20 ci haftamdayim ama araştırmaya da basladim .
Taze-anne Ecem2020 😂 gülme ama ben daha 9.haftadayım 😂 bende bakınmaya başladım ama almak için acele etmiyorum. çok fazla yer kaplayacak olanları son iki aya bırakmayı düşünüyorum
Ecem2020 Taze-anne ilk hamilelik acemilik oluyor 😇 boyle bir programda deneyimli olanlarin bilgileri cok önemli benim icin iyice agirlasmadan herşeyi planlamak istiyorum